FAQ Restaurant Nieuwe Tijd

Frequently Asked Questions / Veel gestelde vragen

Hoe werkt een all-inclusive arrangement?
Bij binnenkomst betaald u het gereserveerde arrangement. Ons standaard arrangement is 2 uur wat u per half uur kunt verlengen. Heeft u afgerekend dan krijgt u van de receptie een bonnetje mee en kunt u het restaurant betreden. De bediening begeleidt u naar tafel en bent u vrij om te eten en te drinken wat u wilt.

Kunnen wij langer blijven dan het betaalde arrangement?
Het standaard arrangement van 2 uur is per half uur te verlengen voor slechts €3,00 per volwassene en €2,00 per kind.

Hoe werkt de verjaardagkorting?
De jarige krijgt bij ons tot wel 100% korting op het standaard arrangement van 2 uur op de dag van de verjaardag:
Reservering voor 2 personen: de jarige + 1 betalende gast = 50% korting
Reservering voor 3 personen: de jarige + 2 betalende gasten = 75% korting
Reservering voor 4+ personen: de jarige + 3 betalende gasten = 100% korting.
We zien wel graag even een legitimatie van de jarige.

Kan ik met mijn kinderen ook goed terecht?
Een deel van ons restaurant is speciaal gericht op kinderen. In het restaurant is er een verlaagd Kidsbuffet met lekkere hapjes uit alle werelddelen. De kinderen mogen zelf met hun bordje langs het buffet lopen om al het lekkers op te scheppen en er een ijskoude slushpuppy te tappen. De Kidsplaza bevindt zich op de benedenverdieping van ons restaurant. De kinderen kunnen daar spelen in de ballenbak, een knuffeltje grijpen, een bezoekje brengen aan de bioscoop en nog veel meer.

Ik heb een allergie/dieet, kan ik terecht ?
Bij ons kunt u ook goed terecht met een allergie of dieetwens. Geef uw allergie of intolerantie door bij uw reservering dan geeft één van onze koks u bij binnenkomst een rondleiding om de gerechten toe te lichten.

Ik heb een maagverkleining, krijg ik dan korting?
Ja, we zien dan graag een pasje of een uittreksel van de kliniek/het ziekenhuis met daarbij een geldig legitimatiebewijs. We rekenen dan een gereduceerde tarief:
– ma t/m do = € 25,00
– vr t/m zo = € 28,00

Ik ben invalide, kan ik het restaurant goed betreden?
Ons restaurant is goed te betreden via de roltrap of de lift. De gangpaden zijn extra breed en we hebben zowel in onze receptie als in het restaurant een invalide toilet. Als u zo vriendelijk zou willen zijn om door te geven dat er een invalide, een rolstoel of een gast in uw gezelschap zit die slecht ter been is, houden wij rekening met de tafelindeling.

Wat zijn de mogelijkheden voor groepen?
Ons restaurant is ideaal voor familie-etentjes, teamuitjes, personeelsfeestjes en zakelijke diners. Wanneer u met een groot gezelschap bij ons wilt komen eten maken we graag een vrijblijvende offerte of een afspraak om de mogelijkheden te bespreken.

Is het mogelijk om op rekening te dineren?
Ja, wij maken een factuur voor onze zakelijke gasten die we vervolgens via de mail versturen. We ontvangen dan graag vooraf de factuurgegevens via de mail. Op de dag zelf dient de rekening ondertekend te worden door de contactpersoon of de aanwezige verantwoordelijke. 

Accepteren jullie ook cadeaubonnen?
Wij accepteren alleen onze eigen cadeaubonnen. Wilt u een cadeaubon kopen? Die kunt u iedere dag vanaf 12.00 uur op komen halen bij ons restaurant.
Komt u niet uit de buurt? We verzenden onze cadeaubonnen ook voor een extra bedrag van €1,95. (Risico voor de ontvanger)

Mag er een hond mee naar binnen?
Wij laten geen honden toe in ons restaurant met uitzondering van blindengeleide honden.

Hebben jullie gerechten die Halal zijn? 
Alle kip die wij gebruiken in onze keukens is Halal. Daarnaast is de vis- en vleesbakplaat van elkaar gescheiden en bakken wij geen varkensvlees op de bakplaat.

Waar kan ik parkeren?
Aangrenzend aan ons restaurant hebben wij meer dan voldoende parkeerplaatsen.